دوست عزیز آقا ساسان و کیهان چند بار توضیح دادند که این روش هیچ مشکلی نداره فقط اگر پاور آف کنید یا شارژ تمام کنید یا باطری رو در بیارید باید ChickHen و CFW Enabler رو دوباره اجرا کنید که سر جمع 1 دقیقه طول نمیکشه ،هیچ مشکلی هم ایجاد نمیشه من خودم چند بار تا حالا این کارو کردم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط juje ko0cho0lo0 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks