دوست عزیز خیلی ممنون که راهنمایی کردید اما میخواستم بگم PSP من از خارج از کشور اومده، راستش میترسم کپی خورش کنم بریک بشه میشه لطفا دقیق تر در مورد ورژن و مشخصات دستگاه من توضیح بدید که PSP-3004 چه فرقی با PSP-3000 میکنه؟اگه کپی خورش کنم تمام بازی های موجود PSP رو میتونم بازی کنم؟
بازهم علاوه بر زدن کلید تشکر از شما سپاسگذاری میکنم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks