میلاد جان نمی خونه یعنی چی ؟
تم ها رو توی پوشه ی PSP\THEMES کپی کردی ؟
کدم بقیه فایلها ؟
SSA Super V.I.P
میلاد جان نمی خونه یعنی چی ؟
تم ها رو توی پوشه ی PSP\THEMES کپی کردی ؟
کدم بقیه فایلها ؟
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
Quick (17-06-08)
همکار سابق انجمن
اشکال اینجاست عزیزم !!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sAsAn.K برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
باید تم ها رو دز این ادرس کپی کنی
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همونجا که تم های PTF رو کپی میکنی همونجا باید تم های CTF رو هم کپی کنی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks