اگخ از اینجور دسته های مثل دسته Wii خوشتان میاد چند وقت پیش یک مارک Asus دیدم توی پاساژ ایران فکر کنم میداد 65 تومان هم بیسیم بود هم برای PC طراحی شده بود . نمیدونم هنوزم هستش یا نه.