به امید Direct X 11 نصب کردید ؟!
چیزی به اسم DX11 هنوز منتشر نشده و فعلا نخواهد شد .
Vista SP1 سرویس پک 1 دارای DX10.1 هست .
بهتره تاپیک رو منحرف نکنیم .
SSA Super V.I.P
به امید Direct X 11 نصب کردید ؟!
چیزی به اسم DX11 هنوز منتشر نشده و فعلا نخواهد شد .
Vista SP1 سرویس پک 1 دارای DX10.1 هست .
بهتره تاپیک رو منحرف نکنیم .
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sAsAn.K برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما دیگه چرا...خواستید سرکار بزارید یا جدا مارو مشکل دار فرض کردید!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اشتباه لپی بود جانم....یه .0 کم داشت!!!
بیخیال!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط N0m@d در تاریخ 17-11-08 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks