Brightness Mod Plug In
یه پلاگین برای تنظیم نور صفحه...
فقط باید فایل رو در پوشه ی Seplugins کپی کنید و از منو Recovery ودر داخل Plugins پلاگین رو فعال کنید...
در منو XMb با استفاده از R , L تنظیم کنید...
Download
همکار سابق انجمن
Brightness Mod Plug In
یه پلاگین برای تنظیم نور صفحه...
فقط باید فایل رو در پوشه ی Seplugins کپی کنید و از منو Recovery ودر داخل Plugins پلاگین رو فعال کنید...
در منو XMb با استفاده از R , L تنظیم کنید...
Download
PAtrol (09-05-08)
همکار سابق انجمن
پلاگین برای استفاده از آنالوگ در منوی XMB
نحوه نصب :
1- فایلهای vshanalog.prx و vsh.txt را در فولدر ms0:/SEPLUGINS کپی کنید . (ms0 درایو PSP تون است.)
2- پلاگین را از داخل Recovery فعال کنید.
نکته : اگر قبلا از پلاگین دیگری استفاده می کردید فقط فایل vshanalog.prx رو در فولدر SEPLUGINS کپی کنید و همچنین باید خط زیر را در فایل vsh.txt کپی کنید.
ms0:/SEPLUGINS/vshanalog.prx
دانلود
منبع : Insert_Witty_Name
همکار سابق انجمن
Usb Mod V4b For 3.03 And 3.10 Oe
نحوه نصب :
1- فولدر seplugins را در ریشه مموری استیک کپی کنید.
2- داخل Recovery برید ( کلید R را قبل از بوت شدن PSP نگه دارید )
3- PLUGINS رو انتخاب کنید.
4- usbhostfs.prx رو در دو حالت VSH و GAME فعال کنید.
5- buzzusbvsh.prx رو در حالت VSH فعال کنید.
6- گزینه BACK رو انتخاب کنید.
7- به قسمت Advanced بروید .
8- کابل USB رو به PSP وصل کنید و گزینه (Toggle USB (flash0 را انتخاب کنید .
9- اخطار : شما باید قسمت بعدی رو دقیق و صحیح انجام دهید.در غیر این صورت PSP رو Brick میکنید .
10- با PC فایل vshctrl.prx را از فولدر FLASH0 که در فایل ضمیمه است در آدرس زیر کپی کنید.
X:\kn
11- برنامه USBHost را با PC اجرا کنید.
12- از داخل Recovery خارج شوید.
13- برای اجرای USB MOD در منوی XMB کافی است مربع را چند ثانیه نگهدارید و بعد به قسمت SAVE های بازی بروید تا بازی های ISO در منوی GAME و در شاخه MEMORY STICK نمایان شود .
با این پلاگین می تونید بازی های ISO رو با استفاده از کبل USB و PC اجرا کنید
دانلود
PAtrol (09-05-08)
همکار سابق انجمن
ورژن جديد پلاگين SCEP-XMB هم اومد كه كلا تغيير كرده و شكل و شمايلش هم عوض شده.
همچنين يه بخش به اسم فايل منيجر بهش اضافه شده كه شما ميتونيد اطلاعات روي مموري ، فلش 0 ، فلش 1 ، UMD رو ببينيد و تغييرات توش بديد كه هم ميتونه مفيد باشه و هم ميتونه مضر باشه چون اگه فايلي از فلش رو پاك كنيد دستگاه تون ديگه بالا نمياد.
اينم لينك براي دانلود پلاگين:
SCEP-XMB 1.7 preview 1
PAtrol (09-05-08)
همکار سابق انجمن
در ضمن از پلاگينه SCEP-XMB هم ميتوني استفاده كني براي اين كار.
دانلود براي فريمور 3.30 و 3.40
دانلود براي 3.10
PAtrol (09-05-08)
همکار سابق انجمن
PAtrol (09-05-08)
همکار سابق انجمن
psphost
USB Host
SCEP 3.30,3.40 OE
پلاگين رو بريز روي دستگاهت و فعالش كن.
بعد هم USB Host رو يه جايي روي هاردت بريز و بازي هايي كه ميخواي اجرا كني رو هم داخل فولدرش بريز.
بعد هم USBHost رو اجرا كن.
بعد Select رو روي PSP بزن تا منوي پلاگين بياد و بعد Mount USBHost رو بزن.
ويندوز يه دستگاه جديدي رو شناسايي ميكنه و با استفاده از فولدر driver كه در USBHost هم اونو به ويندوز بشناسون.
بعد هم روي PSP ليست بازي هايي كه قبلا گفتم داخل فولدر USB Host بريزي مياد و هر كدومو خواستي انتخاب كن كه اجرا بشه. حتما يادت باشه كه No-UMD غير فعال باشه.
PAtrol (09-05-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks