برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط *A L I* برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط *A L I* برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
علی جان از شما اینقدر با سواد هستید بعیده
کی گفته ما سه تا واحد حرارتی داریم ؟
1- کلوین
2- سلیسیوس
3- فارانهایت
4- رانکین (اگر اشتباه نکنم ترکیبی از فارانهایت و کلوین بود)
5- نیوتن (این هم باید ترکیبی از سیلیسوس و کلوین باشه )
6- دلیسل
دو سه تا دیگه هم باید باشه که من در خاطر ندارم
من با این دماسنج های دیجیتال آزمایشگاهی اندازه گرفته بودم همانطور که گفتم در بهترین شرایط به -20 رسیده بودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Majid OC برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منظور شما تکی یعنی چه ؟ یک صفحه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر منظور شما استفاده از یک TEC هست دقیقا همین طور هست اگر بشه دو تا TEC را به صورت پشت سر هم متصل کرد به راحتی می توانیم به دماهای پایین تر برسیم
من هم به فکر یک سیستم انتقال حرارت هم Semi-Passive مانند فن و یک واتر کولینگ هست فعلا دارم روی مراحل پایانی ساخت واتر کولینگ کار می کنم
آلومینیوم 660 درجه ، مس 1060 درجه و روی 420 درجه فعلا هم ذوب را بیخیال شدم و یک برنامه دیگه ای براش چیدم







پاسخ با نقل قول
Bookmarks