273 کلوین میشه 0 درجه سلسیوس
0 کلوین میشه -273 درجه سلسیوس

این یکایSI هست که توسط آقای کلوین بنا شده و درجه منفی هم نداره.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به نظرم شهریار شاید منظورش یه واحد دمای جدید باشه.
اون دمایی که دماسنج دیجیتالی نشون می ده:
-424
یا فارنهایته یا سلسیوس
سلسیوس که امکان نداره باشه.
خب پس فارنهایت هست. -424 فارنهایت میشه -253 سلسیوس.
اینجوری عاقلانه تره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منظور من هم مشخصه ما 3 واحد بیشتر نداریم.
پروفسور پس چه واحدی هست؟؟؟
میشه بگی دوباره چی اختراع کردی؟؟؟؟

علی جان از شما اینقدر با سواد هستید بعیده
کی گفته ما سه تا واحد حرارتی داریم ؟
1- کلوین
2- سلیسیوس
3- فارانهایت
4- رانکین (اگر اشتباه نکنم ترکیبی از فارانهایت و کلوین بود)
5- نیوتن (این هم باید ترکیبی از سیلیسوس و کلوین باشه )
6- دلیسل

دو سه تا دیگه هم باید باشه که من در خاطر ندارم

من که گفتم 100- با یه دونه TEC که نمی شه با سه تاTEC می شه به دما 100-رسید
راستی شما با ترمومتر دمای 20- رو سنس ثبت کردین یا همین جوری میگین 20- دماشه ؟
من با این دماسنج های دیجیتال آزمایشگاهی اندازه گرفته بودم همانطور که گفتم در بهترین شرایط به -20 رسیده بود

برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

توي صفحات قبل توضيح داده شد اگه اشتباه نکنم تک تكي خيلي کاربرد نداره و يک انتقاله حرارت ميکنه چيزي که شما نياز داريد به يک خنك کننده قوي هست که پيشنهاد بنده به شما واترکولينگ هست به نظرم فكر Air را بندازي بيرون خوب باشه در مورد صحبت علي جان نه فارنهایت هست نه سانتيگرد و با TEC نميشه همچين چيزي ايجاد کرد در مورد فلز انتخابي اصلاً ذوب شدن به نظرم مسله ای نيست شما مس استفده کنيد اگه اونقدر پول نداريد آلومينويم مگه چند درجه هست که مشکل ذوب داريد در مورد ارق کردن هم به نظرم بهترين کار استفاده از عایق بندي هست .

( Sharmande age ghalate emlayy dare chon inja keyboard farsi nadare ba site haye tabdil convert kardam . )
منظور شما تکی یعنی چه ؟ یک صفحه ؟
اگر منظور شما استفاده از یک TEC هست دقیقا همین طور هست اگر بشه دو تا TEC را به صورت پشت سر هم متصل کرد به راحتی می توانیم به دماهای پایین تر برسیم

من هم به فکر یک سیستم انتقال حرارت هم Semi-Passive مانند فن و یک واتر کولینگ هست فعلا دارم روی مراحل پایانی ساخت واتر کولینگ کار می کنم

آلومینیوم 660 درجه ، مس 1060 درجه و روی 420 درجه فعلا هم ذوب را بیخیال شدم و یک برنامه دیگه ای براش چیدم