سلام .
ممنون . میرم اون جا ها رو خوب میگردم ببینم کارمون به کجا میرسه :(;:
سلام .
ممنون . میرم اون جا ها رو خوب میگردم ببینم کارمون به کجا میرسه :(;:
Majid OC (07-08-08)
کاربر شهرسختافزار
من یک TEC گرفتم حدود 35 تومن هم خرج کردم ولی برای من یک سیستم کولینگ نشد که نشد
این صفحات TEC بشدت غیر قابل کنترل هستند و با مشکل کنترل حرارتی مواجه خواهید شد.
با سیلیکون روی سینک ترانزیستورهای قدرت چسبوندمش
روی سینک فن دور بالا گذاشتم
روی سینک 9 لوله مسی قرار دادم و با پمپ آب مقطر را داخل آن در جریان گذاشتم (در مدت زمان 20 دقیقه دمای یک لیتر آب را 12 درجه بالا برد )
یک سینک کوچک رادیاتور مانند برای خنک کردن آب عبور از لوله ها قرار دادم
باز هم نتونستم Heat Side اونو خنک کنم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دیگه دیوانه شدم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خیلی عجله نکنید
AlleN (13-10-09), Overclocker (19-08-08), Xtreme (06-08-08)
سلام
یه سوال بی ربط و یه سوال با ربط
اولیش با ربطه : این T.E.C رو از کجا خریدین ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دومیش بی ربطه : این کیس زیبای شما احیانا جزو کیس های تاور thermal take نیستش ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آهان یه چند تایی دیگه هم یادم اومد که باربطه :
شما فقط از آب با دمای معمولی استفاده کردین که میگید خنک نمیکنه یا آب خنک یا آب و یخ یا آب و ضد یخ و یخ رو هم امتحان کردین ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آین پمپ ها که توی تاپیک های دیگه معرفی شده فقط میتونه آب رو پمپ کنه یا چیزی مثل استونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید رو هم میتونه پمپ کنه ؟
فعلا همین سوال ها
اگه کاری ندارید ... فعلا بای برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
من ساکن مشهد هستم برای همین پاسخ به این سوال زیاد به شما کمک نمی کندبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط good_punisher برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من از بهنام کیت گرفتم
این هم نوع TEC من هست TEC1-19908T125 می تونید تو آدرس زیر مشخصاتشو ببینید
http://www.huimao.com/series4.htm
نه کیس من Vine 2 هستشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط good_punisher برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این هم با استفاده از آب و یخ (یعنی آب صفر درجه)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط good_punisher برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی شما بگید برای هر دفعه که نمیشه برای از یخچال یخ بریزی تو مخزن آبش تا سرد بکنه
این روش جواب نمیده
من آب و ضد یخ را امتحان نکردم چه مزیتی نسبت به آب داره ؟
همانطور که من پیش از این هم گفتم از آب مقطر استفاده کردم تا هم روی لوله ها روسوب نزاره و هم رسانا نباشه و هم نیمه پیل تولید نکنه
فعلا هم برای عرق کردن Cool Side هم برنامه خاصی نچیندم چون به اون مرحله نمی رسه
این پمپی که من استفاده نمی کنم پمپ آب پاش ماشین هست با 5 ولت تغذیه اش می کنم چون روی 12 ولت به لوله ها ضربه شدیدی می زنه و بشدت داغ می کنه در طولانی مدت خواهد سوختبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط good_punisher برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من از استون استفاده نکرده ام اولا اگر به نوشته های من توجه کرده باشید
حرارت انتقالی بالاست و استون به صورت گاز در می آیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط red_waves برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
استون فرار هست از لحاظ عایق بندی مشکل تر میشه باهاش کار کرد
معمولا از استون در Heat Pipe استفاده میشه نه WaterPump
good_punisher (07-08-08), hamid25 (16-05-14), Majid OC (07-08-08), Xtreme (07-08-08)
[quote=red_waves;92905]من یک TEC گرفتم حدود 35 تومن هم خرج کردم ولی برای من یک سیستم کولینگ نشد که نشد
این صفحات TEC بشدت غیر قابل کنترل هستند و با مشکل کنترل حرارتی مواجه خواهید شد.
با سیلیکون روی سینک ترانزیستورهای قدرت چسبوندمش
روی سینک فن دور بالا گذاشتم
روی سینک 9 لوله مسی قرار دادم و با پمپ آب مقطر را داخل آن در جریان گذاشتم (در مدت زمان 20 دقیقه دمای یک لیتر آب را 12 درجه بالا برد )
یک سینک کوچک رادیاتور مانند برای خنک کردن آب عبور از لوله ها قرار دادم
باز هم نتونستم Heat Side اونو خنک کنم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دیگه دیوانه شدم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خیلی عجله نکنید
-------------
سلام
پس کندانسورش کو ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اواپراتور رو هم به نحو فجیعی چسب کاری کردید
سیستمتون حق داره که دماش بره بالا بنده خدا !!
دستهایی که کمک می کنند مقدس تر از لبهایی هستند که دعا می کنند ( کورش کبیر )
vandelin (30-06-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks