سلام.
آقا این تازه اول کار بود . ولی فکر کنم به خاطر لرزش دستم که عکس تار افتاده شما خمیر سیلیکون رو با برفک اشتباه گرفتی ها ... اونایی که کنار TEC هستش همه خمیره . به خاطر یه کمی کثیف کاری این جوری شد . تغریبا اولین بارم بود که خمیر سیلیکون میزدم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چون تست خیلی مهمی نبود و وقت زیادی هم نداشتم برای همین از آل معمولی استفاده کردم . یعنی از آب شیر . چون مطمئن بودم که توی کیس نیست و باعث خرابی نمیشه .
راستی . تا حرف از کولنت پیش اومد اینجا هم بگم . آقایون . اگه کسی از اون کولنت های سبز رنگ مال خود ترمال تیک داره لطف کنه یه چند سی سی به بنده بده برای تست آنالیزر می خوام . اقلا معلوم میشه که این ماده چی هستش . همش رنگه یا نه مخلوط آب و اتیلن گلیکوله یا اتیلن گلیکول خالیه . ( این رو به این خاطر می خوام که اولا بدونم ماده رنگی چیه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید و ثانیا ببینم یه موقع تقلب تو کارشون نباشه . یعنی جنسشون قاطی نداشته باشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )
ضمنا یه سوال دیگه . این کولنت که 500 سی سی 15000 تومن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید هستش رو باید همین طوری استفاده کرد یا یه دستور خاصی برای مخلوط کردن با چیزی مثل آب داره ؟ ( روی جواب این دو تا سوال خیلی گیر میدم چون خیلی برام مهمه . از همه مهم تر همون ماده رنگی هستش . از هر کسی می پرسی که یه ماده فسفرسنس یا فلورسنس معرفی کنه چیزی نمیدونه . یکی از دلایلش هم فکر کنم استفاده بعضی مواد فلورسنس در اسکناس باشه . ولی ماکه برای جعل اسکناس نخواستیم . واسه واتر کولینگ خواستیم . باید ارزون هم باشه ولی معلوم نیست چیه ...)
در مورد بعدی هم بگم که بنده اون تاپیک رو هم دنبال می کنم . راستش فکر می کنم هر جوری باشه مقدار زیاد کولنت توی کیفیت نتیجه کار خیلی موثره . مقدار بیشتری کولنت دیر تر هم گرم میشه . پس از لحاظ زمانی به صرفه است .
ضمنا این پمپی که بنده دارم به فکر رسید این کار رو بکنم ولی یکمی مشکله . چون برای پمپ یه بدنه کاذب در نظر گرفته . در واقع موتور پمپ اون داخله و ایزوله شده . و کنارش با یه فاصله ای یه بدنه پلاستیکی دیگه هستش . یه در برای این قسمت طراحی کردن که یه جورایی از درز کار آب بره توی محفظه بین موتور و بدنه . یه جورایی فکر کنم با آب خنکش میکنه . واسه همین نمی ارزه بخوام خطر کنم . هر چند خیلی خوشگل تر و راحت تر میشه . کثیف کاری هم کمتر میشه ولی بالاجبار باید بسوزم و نسوزم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ... .
این پمپ فکر کنم بشه باهاش این کار رو کرد ولی بالا گفتم که یکمی درد سر داره که فکر کنم نمی ارزه به سوختن پمپ . شاید هم یه مدت دیگه این کار رو کردم . خدا رو چه دیدی ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
((((( بقیه در پست بعدی )))))






پاسخ با نقل قول
Bookmarks