این سیستم رو نمیشه روشی همیشگی حساب کرد . طبق شنیده های من حداکثر 1 تا 2 ماه اون هم با عایق کاری دقیق ولی رفقا واقعا خوب دارن توضیح میدن . با تشکر از همشون
این سیستم رو نمیشه روشی همیشگی حساب کرد . طبق شنیده های من حداکثر 1 تا 2 ماه اون هم با عایق کاری دقیق ولی رفقا واقعا خوب دارن توضیح میدن . با تشکر از همشون
atisoc0936 (25-11-14), Majid OC (24-07-08), seyed mamali (25-11-14)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با بهادر عزیز موافقم از Phase Change به تنهایی برای خنک کنندگی استفاده کردن کمی سخته (با اینکه به نظر من این کار شدنیه) اما کار سختیه خصوصا عایق کاری یه نظر میرسه استفاده از Waterchilling کار مناسبتری باشه یه چند دلیل:
1- بخاطر استفاده از آب به عنوان واسطه حرارتی کمپرسور لازم نیست به مدت زیاد روشن باشه و باعث کمتر شدن استهلاک قطعات phase change میشه
2- میشه در مواقعی که با سیستم کار سنگین انجام نمیدین با نصب یک رادیاتور معمولی به صورت موازی با کویل در مخزن Waterchiller کمپرسور را خاموش کنین و از رادیاتور برای خنک سازی استفاده کنین (یعنی واتر چیلر به واتر کولینگ تبدیل میشه) که در مواقع پیک مصرف میتونه بسیار مفید باشه (تا یه وقت قبض برق نجومی نشه!)
3- برای ساخت Waterchilling نیاز به محاسبه دقیق گرمای تولیدی CPU نیست چون شما در Waterchilling آب رو خنک میکنین و از اون برای سرد کردن قطعات استفاده میکنین (با نصب یک سنسور و یک temprature controller به راحتی میشه به کمپرسور فرمان داد و دمای آبو کنترل کرد).
بعدا معایب Waterchilling را هم بررسی میکنیم!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با تشکر
آخرین ویرایش توسط PCminister در تاریخ 26-07-08 انجام شده است
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
AMD>INTEL (26-07-08), atisoc0936 (25-11-14), Majid OC (26-07-08), Overclocker (26-07-08), vandelin (17-05-09)
कभी हार
عماد جان بحث ما سر Vapochill هست نه Waterchill .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط PCminister برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد عایق بندی دنبالشم میدونم اسپری هایی توی بازار هست که با زدنش مثل فوم میشه و عایق بندی میکنه اگه این روش کار بده مشکل عایق بندی خیلی راحت حل میشه . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
atisoc0936 (25-11-14), vandelin (17-05-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks