اون سرعت گردش آب در لوله ها استاندارده . چون باید ریتم کار طوری باشه که مایع خنک کننده در رادیات خنک بشه و برگرده دوباره به بلاک آب صدای خر خر هم صدای پمپ هست و طبیعی .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mamad711 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول


Bookmarks