ماده نباید غلیظ باشه مثلا آب صابون غلظتش زیاده به نظر من آب مقطر و نمک حل شده در آن بهترین ماده استبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط cao-cao برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستی لینکتم خرابه عزیز:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید http://www.4shared.com/file/52690454...ified=a0433c88







Bookmarks