در مورد ترکیب من پیشنهاد میکنم یه مایع هست تو صنعت که عامیانه بهش میگن اب صابون که وحشتناک قدرت انتقال حرارت و خنک کنندگی داره ولی باید تقریبا هر هفته مایع رو عوض کنیم چون بوی ماهی مرده میگیره
ولی میرزه به عوض کردنش حلالشم اب هست پس بیه نظر نمیاد مشکلی باشه
ماده نباید غلیظ باشه مثلا آب صابون غلظتش زیاده به نظر من آب مقطر و نمک حل شده در آن بهترین ماده است
راستی لینکتم خرابه عزیز:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید http://www.4shared.com/file/52690454...ified=a0433c88