دوستان ممنون یه چرخ تو وب زدم دیدم با مین مشکلی نداره .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چند تا نقد هم از تونیک نگاه کنم بعد تصمیم میگیرم.
سپاس.
دوستان ممنون یه چرخ تو وب زدم دیدم با مین مشکلی نداره .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چند تا نقد هم از تونیک نگاه کنم بعد تصمیم میگیرم.
سپاس.
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط markiii برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به نظر من دور تونیک را خط بکش آشغال ترینه !!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من داشتمش هم بیخوده هم سنگین هم سخت بسته میشه ! هم گرون هم از 212 ضعیف تره هم فنش مسخره هست وسط هیت سینگ هست ! هم لوله هاش از 212 کم تره یا از FZ 120 ! تونیک 6 تا هست و اونها 8 !!!
در کل از من میشنوی تا 212 و FZ 120 مونده نگاه هم بهش نکن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks