دوستان نظرتان در مورد Tuniq Tower 120 چي است؟
کاربر شهرسختافزار
دوستان نظرتان در مورد Tuniq Tower 120 چي است؟
کاربر شهرسختافزار
nv120 به مراتب از tuniq tower 120 بهتره !!
به مراتب که نه ولی NV120 هم خوبه! البته 15 هزار تومان هم نسبت به Tuniq Tower 120 قیمت بالاتری داره!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط murizaki_2000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD Ryzen 5800X
MSI X570 Tomahawk
Geforce RTX 3080 FE
32GB Crucial DDR4-3600 CL16
WD SN750 Black 1TB SSD
Corsair HX1200i
LG 27GP850B
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Stream برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از پولش كه بگذريم، واقعا بهتر است؟ نه از لحاظ آسان بسته شدن و سبكي، بلكه از لحاظ
كارايي و پايينتر آوردن دما.
کاربر شهرسختافزار
سلام... اگه عجله نداری بزار بعد عید کیوان میخواد بیاره... تو تست ها دیده باشی ترمال رایت مدل اولترا 120 اکستریم خیلی خوبه... کیوان گفت میاره... درضمن واتر کول ام باز به قول Mr کیوان ترمال خوب نیست ....
PCminister (09-03-08)
کاربر شهرسختافزار
Thermal Light Ultra 120 < Zero Therm Nirvana Nv120 > Toniq Tower 120
یه لینک مقایسه داشتم .... باید بگردم دوباره پیداش کنم .
کاربر شهرسختافزار
ایناهاش پیداش کردم ... البته مقایسه بین NV120 و ULTRA 120 هست ولی پایین صفحه لینک معرفی TUNIQ هم وجود داره ... خودتون مقایسه کنید ....:
http://www.bit-tech.net/hardware/200...otherm_nv120/1
PCminister (09-03-08), Stream (09-03-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks