دارید هنوز ما خودتون رو؟ چند نفر دیگه هم بودن که دست دوم برای فروش داشتن .... خلاصه الان موقعشه که به فریاد این داشجوی یک لاقبای بیپول برسید!!!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دارید هنوز ما خودتون رو؟ چند نفر دیگه هم بودن که دست دوم برای فروش داشتن .... خلاصه الان موقعشه که به فریاد این داشجوی یک لاقبای بیپول برسید!!!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
कभी हार
نه عزیزم من فروشنده نیستم . IFX-14 را هم نفروشم . اما اگه اشتباه نکنم Mehdi_MaX یک نیروانا داره برای فروش . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط DaaDaa برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
DaaDaa (08-02-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks