شما آدمش رو پیدا کن من داماد که سهله عروس هم میشم اسی جون
آره باید بدمه بهتر میشه وضعیت یعنی چی هیچ راه دیگه ای نداری؟ یعنی نمیشه کولر رو بچرخونی از اونطرفی قرار بدی؟
عضو VIP شهرسختافزار
شما آدمش رو پیدا کن من داماد که سهله عروس هم میشم اسی جون
آره باید بدمه بهتر میشه وضعیت یعنی چی هیچ راه دیگه ای نداری؟ یعنی نمیشه کولر رو بچرخونی از اونطرفی قرار بدی؟
Going To Change New HardWare Soon
esyoo (18-08-10)
کاربر شهرسختافزار
نه وحید جانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ViViD برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چرخش 90 در جه نمی تونم بدم چون به سینک گیر میکنه
فقط180 در جه میتونم بچرخونم(خوب این چه کاریه؟)
شیر کن تا شیر ببینی!
واقعا نپرسیدن عیب نیست ندونستن عیبه
پس عادت کنیم که عادت نکنیم(فکر هم بکنیم)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks