سلام عزیز دل کارت گرافیک 4670 من به شخصه دیدم که هر کدوم از برداش تا فرکانس های مختلفی اورکلاک میشد ولی در کمترین حالت فرکانس هسته تا 800 و مموری تا 940 می رسه و در بهترین حالت فرکانس هسته تا 850 یه بالاتر و موری هم تا بالایه 1000 می رسه .
سلام عزیز دل کارت گرافیک 4670 من به شخصه دیدم که هر کدوم از برداش تا فرکانس های مختلفی اورکلاک میشد ولی در کمترین حالت فرکانس هسته تا 800 و مموری تا 940 می رسه و در بهترین حالت فرکانس هسته تا 850 یه بالاتر و موری هم تا بالایه 1000 می رسه .
It's Better To Die On Your FEET Than To Live On Your KNEES
mehrdad_ab (18-10-12), Over_Cracker (18-10-12), smrbh (19-10-12)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks