من یه اشتباهم کردم این بود که دور فن رو تا آخر بالا نبرده بودم !! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شاید به خاطر این بود !! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شاید ، نه !

حتما به خاطر همین بوده