سلام دوستان.
اول عذرخواهی میکنم که یکم نتیجه تست ها طول کشید. بالاخره با افزایش پلکانی ولتاژ رم (DRAM Bus Voltage) و رساندن آن از ۱.۵ به ۱.۶ ولت مشکل بوت نشدن رندوم سیستم حل شد. ولی چون با هر بار افزایش ولتاژ بازه زمانی رخ دادن مشکل طولانی تر میشد به همین دلیل برای اطمینان کامل از عدم بروز مشکل مجبور بودم بیشتر صبر کنم و الان سیستم در طول یکماه هیچ مشکلی نداشته.
تشکر میکنم بابت راهنمایی موثر و ثمر بخشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید









Bookmarks