پیشنهاد میکنم سعی کنی ولتاژ رو یک مقدار کمتر کنی . 1.65 ممکنه برای چیپ های این رم خیلی زیاد باشه . ممکنه بعد از یک مدت ولتاژ خور بشه و با ولتاژ دیفالت بالا نیاد .
پیشنهاد میکنم سعی کنی ولتاژ رو یک مقدار کمتر کنی . 1.65 ممکنه برای چیپ های این رم خیلی زیاد باشه . ممکنه بعد از یک مدت ولتاژ خور بشه و با ولتاژ دیفالت بالا نیاد .
alksdj (09-12-14), I M A N (09-12-14), مهدی بهادرفر (09-12-14)
ولتاژ رو گذاشتم رو 1.6 دیگه پایین تر راه ندارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (10-12-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks