شرمنده و با کسب اجازه از آقا امید و مهدی عزیز دوستان خودم
دوسته عزیز که تاپیک رو شروع کردید حالا که خیلی مشتاق هستی و فن پردازنده هم خریدید اگر دوستارید عکس از محیط بایوس بزارید تا ببینم بایوس مادربردتون رو و پروفایل بدم تا ست کنید
اگر کمی شانس داشته باشید و بایوس امکان افزایش vcore و pll رو داشته باشه تا +3 گیگاهرتز با این کولرتون بهتون پروفایل می دم
با تشکر
پیروز باشیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks