راستی از کجا بفهمم پنهای باند رمهام بعد دوال چنل 128 شده(مینویسه دوال چنل اول بایوس زیرش هم مینویسه symmetrik چون الان یک 2گیگ و یک گیگ دارم مارکهای مختلف
کاربر شهرسختافزار
راستی از کجا بفهمم پنهای باند رمهام بعد دوال چنل 128 شده(مینویسه دوال چنل اول بایوس زیرش هم مینویسه symmetrik چون الان یک 2گیگ و یک گیگ دارم مارکهای مختلف
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks