رم خوب پیدا میشه . زیما باید داشته باشه . سرچ کن تو گوگل شمارشو رو میارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alighafoori برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
رم خوب پیدا میشه . زیما باید داشته باشه . سرچ کن تو گوگل شمارشو رو میارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alighafoori برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
alighafoori (27-06-17)
کاربر شهرسختافزار
راستی از کجا بفهمم پنهای باند رمهام بعد دوال چنل 128 شده(مینویسه دوال چنل اول بایوس زیرش هم مینویسه symmetrik چون الان یک 2گیگ و یک گیگ دارم مارکهای مختلف
برنامه CPU-Z سینگل یل دوال بودن رم را میزنهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alighafoori برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چک کنید . شما هر رمی بگیری . ممکنه با رم های فعلی درست کار نکنند .
alighafoori (27-06-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks