خب دما که خیلی مناسبه چرا میخواید کولر عوض کنید؟
مدیر انجمن سخت افزار
خب دما که خیلی مناسبه چرا میخواید کولر عوض کنید؟
To improve is to change. To perfect is to change often
کاربر شهرسختافزار
آره دما واقعا خیلی خوب شده فقط بخاطر ظاهر واترکولر فکر تعویضش افتادم.البته اگه واترکولر ۲۴۰ بتونه همچین دمایی رو بهم بده وگرنه اگه ۳۶۰ لازم باشه که برام نمیصرفه اونقدر هزینه کنم و همینو نگه میدارم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط XFXForce برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط a27f87 در تاریخ 12-11-21 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks