این قضیه نحوه چینش فن ها خیلی مهمه...بهنظرتون فن ها به چه شکل در کیس قرار داده بشن درسته ؟ باد رو بدن داخل یا خارج؟ همه به یک سمت باشن یا در جهات مختلف....
اگر کسی تصویر آموزشی هم داره بزاره ممنون میشم