این قضیه نحوه چینش فن ها خیلی مهمه...بهنظرتون فن ها به چه شکل در کیس قرار داده بشن درسته ؟ باد رو بدن داخل یا خارج؟ همه به یک سمت باشن یا در جهات مختلف....
اگر کسی تصویر آموزشی هم داره بزاره ممنون میشم
این قضیه نحوه چینش فن ها خیلی مهمه...بهنظرتون فن ها به چه شکل در کیس قرار داده بشن درسته ؟ باد رو بدن داخل یا خارج؟ همه به یک سمت باشن یا در جهات مختلف....
اگر کسی تصویر آموزشی هم داره بزاره ممنون میشم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks