سلام به همه دوستان
میشه بگین اورکلاک جریانش چیه و واسه چی این کار رو انجام میدیم؟؟؟
چون و زمینه سخت افزار واقعا من چیز خاصی نمیدونم...
مشخصات سیستم من هم اینهاست:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام به همه دوستان
میشه بگین اورکلاک جریانش چیه و واسه چی این کار رو انجام میدیم؟؟؟
چون و زمینه سخت افزار واقعا من چیز خاصی نمیدونم...
مشخصات سیستم من هم اینهاست:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks