دوست عزیز منظور از CPU Ratio مالتی پلیر CPU هست که فرکانس پردازنده از ضرب کردن مالتی پلیر ( 9 ) در FSB ( 389 در اینجا ) به دست میاد . CPU Ratio الان روی 9 ست شده که خوبه برای اون پروفایل .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط yahossein برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
DRAM Frequency هم با Divider 1:1 ست شده که شده 389*2 = 778 مگاهرتز که پایین هست و از Divider های بالاتر استفاده کنید .
FSB Strap هم همین 333 ست کنید . این گزینه برای ست کردن دستی FSB Strap پردازنده شما هست که E8XXX ها 333 مگاهرتز FSB پایه اشون هست . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستی اگه خواستید از فرکانس های بالاتر رم استفاده کنید CL را 5 ست کنید چون با ولتاژ های پایین با رم های معمول به مشکل میخورید با CL4 . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول

Bookmarks