بچه ها من به کمک یکی از بچه ها هم چین کاری رو انجام دادم میشه بگید کجاش غلطه و چی ناقصه انجام ندادم.

FSB=389
FSB Strap To North Bridge = 333 تا 400 هم داشت

CPU Voltage = 1.26250

FSB Termination Voltage= 1.24
Dram Voltage = 1.90 چون در اعداد بالاتر از 2.0v قرار می دادم رنگ فونت در تنظیمات اور زرد رنگ می شد ترسیدم قرار بدم.
NB Voltage = 1.20 چون 1.19 قرار می دی اتوماتیک می بره تو 1.20
SB Voltage=1.20

برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

اما این چند گزینه رو نمی دونم رو چی بزارم
CPU Ratio Setting
Dram Frequency
و فعلا در حالت Auto هست آیا مشکلی مشکلی پیش میاد
خواهشاً اعداد اینا هم بگید وارد کنم.


اینم دمای معمولی CPU هست 43- 44

برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

ولی وقتی با برنامه OCCT داره 3 - 4 دقیقه کار می کنه دما میره روی 58 الی 60 اون موقع داره 100 درصد از CPU استفاده می کنه و 1Gb به بالاتر از RAM و من نگرانم آیا طبیعیه چون آخرین دمایی که نوشته High 61-62 هستش و این تا 60 دما میاد.

آیا مشکل می تونه از این 2 گزینه باشه که عدد ندادم بهش
CPU Ratio Setting
Dram Frequency


برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

دوست عزیز منظور از CPU Ratio مالتی پلیر CPU هست که فرکانس پردازنده از ضرب کردن مالتی پلیر ( 9 ) در FSB ( 389 در اینجا ) به دست میاد . CPU Ratio الان روی 9 ست شده که خوبه برای اون پروفایل .

DRAM Frequency هم با Divider 1:1 ست شده که شده 389*2 = 778 مگاهرتز که پایین هست و از Divider های بالاتر استفاده کنید .

FSB Strap هم همین 333 ست کنید . این گزینه برای ست کردن دستی FSB Strap پردازنده شما هست که E8XXX ها 333 مگاهرتز FSB پایه اشون هست . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

راستی اگه خواستید از فرکانس های بالاتر رم استفاده کنید CL را 5 ست کنید چون با ولتاژ های پایین با رم های معمول به مشکل میخورید با CL4 . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید