Q9550 رو با یه کولر tuniq rower 120 و مادربرد P5QC و 4GB رم DDR3 1333 در شرایط عادی(دمای کیس و پردازنده) تا چه فرکانسی میشه oc کرد.خواهش می کنم اگه میدونید جواب بدید. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
Q9550 رو با یه کولر tuniq rower 120 و مادربرد P5QC و 4GB رم DDR3 1333 در شرایط عادی(دمای کیس و پردازنده) تا چه فرکانسی میشه oc کرد.خواهش می کنم اگه میدونید جواب بدید. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط HERMES برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با یک کولر خوب طرفای 4.0 - 3.7 میتونید اورکلاک کنید .
كلوپ هواداران فايرفاكس ( تكنيك ها ، اخبار و ... )
مقايسه استاندارد بودن مرورگر ها
اگه زندگی بگذاره دوباره میخوام بیام فروم
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks