از دوستان عذر می خوام Q9550 مگه 45 نانومتری نیست...؟؟!!!
پس چرا این قدر داغ می کنه...؟؟؟ اینکه 4هسته ای هست قبول ولی Q6600 تا این اندازه مشکل گرمایی نداره...! البته باید بگم از توان مصرفی 9550 بی خبرم...!!
Vivid عزیز پیشنهاد می کنم کولر رو باز کنی و دوباره خمیر بزنی... (امتحانش ضرر نداره واسه من 3-4 درجه پایین اومد در فرکانس 3500 دمای عادی از 26-27 بیشتر نمی شه!!)
بهترین کارایی کولر هم وقتیه که موازی فن 12 پشت کیس نصب بشه...!! (البته این بیشتر پاورقی بود...!!)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
99 درجه اصلا دمای خوبی نیست... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید بیشتر به خاطر ولتاژ بالایی هست که دادی...
راجع به همین E6550 خودم بگم که در فرکانس 3700 اکثرا ولتاژ 1.62 به بالا می دن ولی من به 3670 با ولتاژ 1.5 رسیدم و به صورت پایدار فقط رمهام یه خورده اذیت می کنن...!
سعی کن به کمترین ولتاژ پایدار برسی...
از من می شنوی نذار 99 درجه دوباره تکرار شه... حداکثر 70-80 درجه...
کاهش کارایی هم که داشتی بیشتر به خاطر دمای بالای پردازنده بوده...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks