ممنون از راهنمایی هاتون فقط اگه اون کولینگ رو تهیه کنم می گفت100درصد مشکل حله؟بانه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنون از راهنمایی هاتون فقط اگه اون کولینگ رو تهیه کنم می گفت100درصد مشکل حله؟بانه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هیچ تضمینی نیست . اورکلاک وقتی موفق میشه که همه قطعات پتانسیل فرکانس بالاتر رو داشته باشند . حتی دو تا CPU یک مدل به اندازه هم اور نمیشوند . ولی وقتی درجه پائین بیاد میتونید اورکلاک رو همیشگی کنید . با این کولینگ کاری از پیش نمیبرید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ali-Over برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در حال حاضر با توجه به آنالیز من از قطعات شما . مشکل حرارت و مشکل رم سیستم شما مانع رسیدن به فرکانس بالاتر میشوند . شما وقتی پردازنده رو اور میکنید فرکانس رم هم افزایش پیدا میکند . چون مموری کنترلر جزئی از پردازنده هست .
*MoJtAbA* (03-10-14), Aaron Swartz (25-04-16), Ali-Over (03-10-14), alksdj (03-10-14), mehrdad_ab (04-10-14), Rezasam1 (03-10-14)
حالا شما بگو چجوری تا4.0گیگاهرتز اور کنم که بلو اسکرین نده؟بقیش با خودم یه فن اضافه کردم به کیس دما بیشتر55نشدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks