250 خیلی زیاد هست برای شروع روی 220 بگذارید . بقیه رو هم فعلا دست نزنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ali-Over برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
250 خیلی زیاد هست برای شروع روی 220 بگذارید . بقیه رو هم فعلا دست نزنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ali-Over برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Aaron Swartz (25-04-16), alksdj (03-10-14), Rezasam1 (03-10-14)
سلام مرسی از راهنمایی هایی که می کنید روی220گزاشتم وذخیره کردم روس3.51ست شد باprime95تست کردم فعلا که مشکلی نداشته بلو اسکرین نداده میشه سراغ مرحله بعدی بریم؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
روی 230 قرار بدید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ali-Over برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Aaron Swartz (25-04-16), alksdj (03-10-14)
روی 230قرار دادم ولی نرم افزار Prime95درهسته ی0ارور داد اینم عکسشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
روی 225 ست کنید .یا همون روی 230 ست کنید . یک پله VCORE رو اضافه کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ali-Over برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از بایوس COOL AND QUIET یا C1E رو هم دیسیبل کنید .
Aaron Swartz (25-04-16), alksdj (03-10-14)
یه سوال داشتم من هی اور می کنم کیس خاموش میشه ودوباره روشن میشه مشکلی پیش نمیاد؟مثل کم کردن عمرمفید قطعات؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خیر مشکلی پیش نمیاد . ولی اگر قصد اور 24/7 دارید . پیشنهاد میکنم یک کولینگ متوسط تهیه کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ali-Over برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مثل DeepCool GAMMAXX 300
Aaron Swartz (25-04-16), alksdj (03-10-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks