درجه 75 برای این پردازنده خیلی بالاست . باید یک فکر اساسی برای کولینگش کنید
دوست من دمای خود پردازنده تو حالت دیفالت بدون اعمال ولتاز و.... 68 میشه تو لود تو حالت عادی 45برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
الان من تو حالت عادی 52 هستم تو لود 74-75 یعنی این 7-8 درجه انقدر تاثیر داره؟؟؟؟
cpu :e5200
gpu :ati 4850
ram : king 2 gig
hdd : 160+80+500+40
psu 530 green
& xbox 360
مثلا درجه زیاد و تحمل این پردازنده هست که به شدت بالاست . کلید اورکلاک شما خنک کردن پردازنده هست برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط cao-cao برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks