كاري نداره فقط يه كم صبر و حوصله ميخواد :
تو اين عكس شما تمام گزينه ها رو به غير از آخري غير فعال ( disable) كنيد .
ولتاژ رمها رو بذاريد روي 2.1 ولت و ولتاژ سي پي يو رو هم بذاريد روي 1.35 ولت . حالا ضريب مولتي پاير رو روي 9 تنظيم كنيد و كلاك سي پي يو رو بذاريد روي 300 ...... توجه كنيد تو همون صفحه تنظيمات كلاك كه عكسش رو فراموش كرديد بذاريد !!!! فركانس رمهاتون بالاتر از 900 نره ..... اينجوري تست كن ببين جواب ميده يا نه ....
راستي تا يادم نرفته از فن استوك استفاده مي كنيد يا فن مردونه ؟؟!!! در ضمن پاورتون چيه ؟؟؟
آف تاپیک : موریزاکی جان شما همون موریزاکی BMC هستین؟
ممنون ! چشم امتحان می کنم!
فن هم Blue Orb 2 هستش موریزاکی جان!
پاور هم 380 و هم 480 گرین دارم که فعلا 380 روی سیستم هست تا یه 8800 بخرم و 480 رو بزارم !
این یه پروتکشن هست ، که با کاهش mp پردازنده در حالت idle توان مصرفی ، و در نهایت دمای کاری پردازنده رو پایین میاره ، برای خاموش کردنش کافیه گزینه ، C1E رو Disable کنی .
ممنون مهدی جان!
والا توی این همه مدت که با کامپیوتر سرو کله زدم هیچوقت با سیستم های Intell کار نکردم و کلا با اینتل مشکل داشتم! ولی الان که دیدم واقعا این Core2 ها از همه لحاظ از فنوم ها سرتر هستن اینو خریدم و البته با مشورت با دوستان.
برای همین تا با اینتل و کلا سیستمهای اینتلی آشنا بشم ، زمان می بره و ایشالا از تجربیات دوستان استفاده می کنم.