نه استاد ... قراره متد بدین تا من تست کنم ببینیم کدومش بهترین نتیجه را میده البته با دلیل ...

به عبارتی کارگاه اورکلاک با رفع اشکال و آموزش میتونیم داشته باشیم...

قربانت شهریاربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خب HT رو بذار روی x3 و بعدش هم HT Bus یا همون FSB عامیانه رو 10 تا 10 تا ببر بالا
در مواقع نیاز باید به ولتاژ بدی ( هم به سی پی یو هم به رم)

راستی پاورت رو هم بنویس