خب HT رو بذار روی x3 و بعدش هم HT Bus یا همون FSB عامیانه رو 10 تا 10 تا ببر بالابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مواقع نیاز باید به ولتاژ بدی ( هم به سی پی یو هم به رم)
راستی پاورت رو هم بنویس







پاسخ با نقل قول
Bookmarks