خوب WORYA_SH و شهریار عزیز من همرو خوندم و هیچ چیزی دستگیرم نشد !.
سیستمم اینه :
CPU AMD Athlon 64 3500+ with Stock Heatsink and Fan
Motherboard ASUS A8N-E nForce4 Ultra
Graphic Card Palit GeForce 8600GT 256MB DDR3
Power Supply 500Watt
رم هامم OCZ هستن این عکسها رو ببینید :

برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

دوستان خواهش می کنم قدم به قدم توضیح بدید نه مثل شهریار بگید که ضریب پردازنده رو به حذ اکثر برسونید بگید کجا چجوری چقدر و ...
ممنون ، ساسان .
ساسان جان من پشت تلفن هم براتون توضیح دادم شما اور هم کردید اما خوب وقتی نمیگیرید چی کار میشه کرد ؟!؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید


ضریب پردازنده یا همون مالتی پلیر پردازنده را به حداکثر ببرید بستگی به مادربورد شما داره و نوع ستاپش ! در ستاپ در تنظیمات اورکلاک و پردازنده این کار را انجام می دند برای پردازنده شما 11X باید باشه که هست !

باس سیستم را پشت تلفن تا 205 بردید بنده گفتم تا 215 ببرید قدم به قدم و تست کنید کردید این کارا ؟

قربانت شهریاربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید