ساسان جان من پشت تلفن هم براتون توضیح دادم شما اور هم کردید اما خوب وقتی نمیگیرید چی کار میشه کرد ؟!؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sAsAn.K برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ضریب پردازنده یا همون مالتی پلیر پردازنده را به حداکثر ببرید بستگی به مادربورد شما داره و نوع ستاپش ! در ستاپ در تنظیمات اورکلاک و پردازنده این کار را انجام می دند برای پردازنده شما 11X باید باشه که هست !
باس سیستم را پشت تلفن تا 205 بردید بنده گفتم تا 215 ببرید قدم به قدم و تست کنید کردید این کارا ؟
قربانت شهریاربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول
Bookmarks