من تو یه تست تا 1.75 هم دادم تو یه تست مشکلی نداشته ولی نمیدونم چرا فقطی میخوام بالاتر از باس 400 برم یجوری سیستم قفل میشه اگر با AI Suit اینکارو کنم و اگه توو بایوس این کارو کنم سیستم بالا نمیاد اینگار FSB رو 1600 قفل شده بالاتر نمیره
من تو یه تست تا 1.75 هم دادم تو یه تست مشکلی نداشته ولی نمیدونم چرا فقطی میخوام بالاتر از باس 400 برم یجوری سیستم قفل میشه اگر با AI Suit اینکارو کنم و اگه توو بایوس این کارو کنم سیستم بالا نمیاد اینگار FSB رو 1600 قفل شده بالاتر نمیره
26 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 26 میهمان)
Bookmarks