مي شه اير كولينگ خودتون رو معرفي كنيد ؟
SSA Leopard
مي شه اير كولينگ خودتون رو معرفي كنيد ؟
عضو VIP شهرسختافزار
دقت میکردید توی امضاشون بود .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط lorn برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
CPU Cooler:Cooler Master Hyper212(Dual Fan)s
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تو هر کاری همه جورش هستن !!!
یه عده فقط نظر میدن , یه عده شروع نکرده قسم میخورن که بهترینن ، بابا اعتماد به نفس !!!
یه عده هم هستن . . .ولی بودن و نبودنشون فرقی نمیکنه ...فقط یه سری یه جنبشو شکل میدن ...
با هر قدم جهت آینده کل جنبشو برا همه مشخص میکنن ... اونان که تاریخو با دستاشون مینویسن ...
58 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 58 میهمان)
Bookmarks