واقعا عالی بود عزیز برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Olesius برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من هم فرکانس 3850 رو با واتر یکی از دوستان ( 3D Galexy ) یکسری تست گرفتم و موفق شدم چند پوینت کسب کنم دما هم توی حالت لود بیشتر از 69 نشد بالاتر از 3850 دیگه واتاژ کامل نداشتم و بخاطر کمبود ولتاژ سیستم صفحه مرگ میداد + نمی خواستم دما رو بالا ببرم
ولی درکل تجربه های خوبی با مین P5K-E و استریک 2 فرمولا داشتم ( مادربرد دوم هم برای دوستم بود که باهاش تست های SLI رو گرفتم )
موفق باشید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks