من یه amd x2 5000 دارم تا 3040 اورش کردم
دما روی full load به 54 میرسه
ولتاژ رم روی 2.15
وcpu روی 3.5
رم ها هم patriot ddr2 800up to940mhz
می حواستم ببینم حوبه یا نه
کاربر شهرسختافزار
من یه amd x2 5000 دارم تا 3040 اورش کردم
دما روی full load به 54 میرسه
ولتاژ رم روی 2.15
وcpu روی 3.5
رم ها هم patriot ddr2 800up to940mhz
می حواستم ببینم حوبه یا نه
آخرین ویرایش توسط hosseinboss در تاریخ 24-11-08 انجام شده است علت: اشتباه
Shahryar (24-11-08)
कभी हार
سلام حسین جان ، خوبی ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hosseinboss برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اول از همه عضوییتون را در انجمن های شهر سخت افزار تبریک میگم . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
====
در مورد اورکلاکتون بسیار خوب هست . اما جزئیات بیشتر را لطفا بدید ( CPU-Z ولید ) . راستی vCore را چه قدر دادید ؟!
راستی در تیم شهر سخت افزار هم پیشنهاد میکنم عضو بشید ( تیم اورکلاکینگ ایرانی شهر سخت افزار ) .
منتظر مشخصات سیستم شما + تست های شما هستم .
باتشکر
شهریار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
42 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 42 میهمان)
Bookmarks