دوستان اگه میشه توی HWBOT شهر سخت افزار رکورد هاشون را ثبت کنند .
باتشکر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
कभी हार
دوستان اگه میشه توی HWBOT شهر سخت افزار رکورد هاشون را ثبت کنند .
باتشکر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
I M A N (31-10-08)
کاربر شهرسختافزار
آخرین ویرایش توسط CROSSHAIR در تاریخ 31-10-08 انجام شده است
EVGA Classified E760
Intel core i7 920 D0
DOMINATOR GT 2000 C8
VGA:2X MSI HD 5970 QuadFire
X-FI Titanium Fatal1ty Champ1on
CM HAF 932 BLACK RED MOD
ENERMAX REVOLUTION 1250W
ViViD (31-10-08)
عضو VIP شهرسختافزار
خیلی عالی بود عزیزبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط CROSSHAIR برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
و یک چیزه دیگه دمای پردازنده و گرافیک هم خیلی پایینه!!! فکر نکنم محدودیت دما داشته باشی پس:
Keep Pushingبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Going To Change New HardWare Soon
کاربر شهرسختافزار
عزیز در حالت idleبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ViViD برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هستند
در حالت load
دما ها خیلی بالاتره
EVGA Classified E760
Intel core i7 920 D0
DOMINATOR GT 2000 C8
VGA:2X MSI HD 5970 QuadFire
X-FI Titanium Fatal1ty Champ1on
CM HAF 932 BLACK RED MOD
ENERMAX REVOLUTION 1250W
کاربر شهرسختافزار
سلام :
امروز يک دفعه زد به سرم و رفتم يک مادربرد خريدم !
مدل مادربرد GA-EP31-DS3L ...
خوب مادربردي هست براي اورکلاک ...
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اين هم فعلا اولين تست من روي اين مادربرد :
100 درصد پايدار !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدلينک وليد :
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=445148
پنج شنبه مي خوام رکورد بزنم !چون ضرايبش بالا درم مياد و نميزاره من اور CPU رو درست انجام بدم .
فعلا رو CPU دارم کار مي کنم ...
به همين دليل مجبور شدم ضريب رم رو از اتومات روي دستي بزارم .
و 328 رو انتخاب کردم براي رم 667 که مي شه باس 656
ديگه رم کينگه ديگه !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید خطر داره !
کاربر شهرسختافزار
سلام :
اين هم فعلا آخرين حرکت ما روي رم با باس 667 که اور شده به شکل زير :
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آقا من تا بحال با اين مورد برخورد نداشتم ، تو برنامه اورست دماي CPU نمايش داده نمي شه !
شکل زير :
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دماي CPU همون مادربرده ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
HWBOT Crew
اول کلام مین جدید رو تبریک می گم...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط N@VID برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نوید جان احتمالا از برنامه ی دیگه ای استفاده می کنی که با اورست همخونی نداره...
من تا بحال که با گیگا کار نکردم ولی ایسوس که خودم دارم برنامه ی نشون دهنده ی دماش Pc probe با اورست مشکل داره یکیش اینکه باعث می شه دما های تخیلی(غیر واقعی!!!) نشون بده...!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگه برنامه ی دیگه ای از این نوع داری بهتره پاکشون کنی و فقط از یکی استفاده کنی...
در مورد سازگاری یا مشکل core temp or real temp با اورست دوستان بهتر می تونن نظر بدن چون من استفاده نکردم...
موفق باشی...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
N@VID (17-11-08)
میشه اطلاعات دقیق رم رو بگی من میخوام یکی ازش بگیرم البته اگه 1333 نباشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط CROSSHAIR برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیز لطفابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehdi_s82 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تایپیک رو منحرف نکنیم
در این ادرس برای دیدن رم های همه اعضای سخت افزار
http://pcnetwork.ir/showthread.php?p=111452#post111452
EVGA Classified E760
Intel core i7 920 D0
DOMINATOR GT 2000 C8
VGA:2X MSI HD 5970 QuadFire
X-FI Titanium Fatal1ty Champ1on
CM HAF 932 BLACK RED MOD
ENERMAX REVOLUTION 1250W
32 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 32 میهمان)
Bookmarks