من نمیدونم روش آرمان جان چی بوده اما روشی هست که توی تاپیک چگونگی Disable کردن هسته CPU بحث شد و منم همیشه استفاده میکنم جواب میده . اونم ادیت کردن boot.ini و دادن تعداد پردازشگر ها برابر 1 یا ... هست . ( توی اون تاپیک کامل گفته شده ) .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط PCminister برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قربانت
شهریار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول

Bookmarks