هسته دیگه رو چجوری Disable کردی؟
من نمیدونم روش آرمان جان چی بوده اما روشی هست که توی تاپیک چگونگی Disable کردن هسته CPU بحث شد و منم همیشه استفاده میکنم جواب میده . اونم ادیت کردن boot.ini و دادن تعداد پردازشگر ها برابر 1 یا ... هست . ( توی اون تاپیک کامل گفته شده ) .

قربانت
شهریار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید