اقا یکی به yaraliبگه چطور با نرمافزار cpucalتونستی باگ پیدا کنی
کاربر شهرسختافزار
اقا یکی به yaraliبگه چطور با نرمافزار cpucalتونستی باگ پیدا کنی
عضو VIP شهرسختافزار
بیشتر توضیح بده ...... .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط yarali برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
.
.
....
......
کاربر شهرسختافزار
من تست کردم در نسخه 1.9.6 CPUCalc مشکلی وجود نداشت :
دانلود نسخه 1.9.6
باتشکربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مجید
کاربر شهرسختافزار
تو سرویس پک 3 کار نمیکنه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks