ولي معين جان در كل رمش به دليل ولتا بالا كه داده با استاندار ولتا كار نميكنه
ولي معين جان در كل رمش به دليل ولتا بالا كه داده با استاندار ولتا كار نميكنه
کاربر شهرسختافزار
من هیچ وقت بیشتر از 2.2 بهش ندادم چون رم رو اور نمیکنم معمولا تو کار cpu هستم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Confessor
Of the tragedies in man
Lurking in the core of us all
The last dying call for the everlost
Brief encounters, bleeding pain
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks