راستي نظرتونو در مورد مادربرد بگيد آيا مادربرد خوبي واسه اور كلاك هست ؟
من اين مادربرد رو تقريبا 1.5 سال پيش خريدم
SSA Leopard
راستي نظرتونو در مورد مادربرد بگيد آيا مادربرد خوبي واسه اور كلاك هست ؟
من اين مادربرد رو تقريبا 1.5 سال پيش خريدم
عضو VIP شهرسختافزار
مادربورد بدی نیست . ولی برای اورکلاک حرفه ای مناسب نیست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط lorn برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خب اینطور ه از شواهد معلومه ، پردازنده شما 90nm با هسته Windsor هست و 90w TDP که با توجه به مادربوردی که شما دارید کار رو سخت تر می کنه .
ضمنا Bios مادربوردت قدیمیه ، بهتره آپدیت کنی . آخرین ورژن رو از این لینک بگیر و با استفاده از این آموزش آپدیت کن .
شما آبشن NB HT Width رو روی Auto و NB HT SPEED رو روی 4 تنظیم کنید .
Vcore پردازنده رو هم تا به صورت پله پله تا 1.45v امتحان کنید .
اگر باز هم موفق نشدید دو تا احتمال می مونه ! تا بعد بررسی بشه .
.
.
....
......
lorn (31-05-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks