مال من فنريه. الان كه به عكس دقت كردم ديدم مال تو پيچيه. از اول همينطور بود يا خودت پيچيش كردي؟
مال من فنريه. الان كه به عكس دقت كردم ديدم مال تو پيچيه. از اول همينطور بود يا خودت پيچيش كردي؟
HWBOT SSA Member
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arash79 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من با فنر نصب کردم مشکلی نداشت!!! اون قسمت پلاستیکی که ما بین مین و گیره ها هست رو نصب می کنید؟ اونو نصب کنید می تونید مادربور رو با هیت سینک از جاش بلند کنیدا!!!
arash79 (31-08-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks