سوتیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تصحیح شماره 2 :باید برم روی Vcore فقط تایپ کنم نه؟
مین قبلیم منو به اشتباه انداختبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
سوتیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تصحیح شماره 2 :باید برم روی Vcore فقط تایپ کنم نه؟
مین قبلیم منو به اشتباه انداختبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Keih@n.G (08-05-08)
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط H.Fisher برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدنه ، ببین ایمان چی گفت :برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط H.Fisher برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما فقط تنظیماتی که ایمان گفت ، تغییر بده .منظورم اين نيست که شما هم همين نتظيمات رو اعمال كنين..
در مورد تغییر ولتاژ که باید از کلید های + و - استفاده کنی .
بله ؛ Ratio CMS رو 7 باشه .
زمان لازم برای تست max temp و stability سطحی حداقل 30 دقیقه هستش .
ولی برای تست stability کامل ، توصیه میشه ، حداقل دو تا windows از این برنامه رو run بشه ، و یکی از برنامه ها تست blend بگیره ، و دیگری تست stress cpu و زمان حداقل 4 ساعت باشه و بدترین شرایط حرارتی محیط در نظر گرفته بشه .
.
.
....
......
کاربر شهرسختافزار
ممنون اقای موسوی
بنده متوجه حرف ایشان شدم اما در مورد عکس دوم تردید دارم اخه زیرش نوشته اینکارا رو هم انجام بده
Keih@n.G (08-05-08)
اقايون من هم E6550 دارم ولي از 2.9 بيشتر اور نميشه .. يعني سيستم ريست ميشه يا بالا نمياد
اشكال از چيه ؟؟؟
Vcore voltage هم روي 1250 هست ...
اينم سيستم :
Asus P5B with last bios
Intel core2 duo E6550
Vga Geforce 9600GT
Ram 2GB patriot DDR2 800
Power : Acble 510W (470W real) x
System in forum.sakhtafzar
Keih@n.G (08-05-08)
کاربر شهرسختافزار
خوب روزبه جان ببينم مشكلت كجاست. چون من هم با همين مادربورد به فركانس 3.6 رسيدمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ROOZB3H برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مقدار fsb چقدر روي 415 است..ولتاژ cpu رو روي 1.3 بزار بعد dram ferquency را هم روي
ddr2-830 بزار يعني كمتريم مقداري كه داره اين گزينه, تغييرات ديگه چيزي احتياج نيست دست بزني
در ضمن توي عكس كه پايين گذاشتم همون قسمت advance شما هم اين تغييرات رو انجام بدين چون
تقريبا اين گزينه ها هم براي مادربورد شما يكي است.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بعد اين كه عزيز دما در حالت idle , load چقدر شما هم يك تست orthos بزارين كولينگ هم دارين يا نه فن استوكه..
بله دوست من همين طور كه گفتم همه ي اون تغييرات رو اعمال كنين..موفق باشي//برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط H.Fisher برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Keih@n.G (08-05-08)
کاربر شهرسختافزار
سلام
قبل از اینکه اخرین پستتون رو بدید من شروع کردم و در واقع دست به تنظیمات advance نبردم اما مشکلی نبود و نباید باشه فرکانس روی 2799 ثابت هستش و دما هم مناسبه فعلا. این idle چیه؟ یعنی همون اول که کار سنگینی در کار نیست؟ اون اول 26 بود بعد هم استارن کردم 31 شد و بعد از 10 دقیقه 36 و ثابت موند.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
الان Advance رو درست میکنم اما گزینه اخری بعد از گذاشتن Cpu Multiplier روی 7 دیگه نیستش درست؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Keih@n.G (08-05-08)
کاربر شهرسختافزار
شرمنده منظورم همون idel بود بله يعني مواقعي كه سيستم در حالت بيكاري است پايينترين مقدار دما...سلام
قبل از اینکه اخرین پستتون رو بدید من شروع کردم و در واقع دست به تنظیمات advance نبردم اما مشکلی نبود و نباید باشه فرکانس روی 2799 ثابت هستش و دما هم مناسبه فعلا. این idle چیه؟ یعنی همون اول که کار سنگینی در کار نیست؟ اون اول 26 بود بعد هم استارن کردم 31 شد و بعد از 10 دقیقه 36 و ثابت موند.
بله دوست من درسته...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدالان Advance رو درست میکنم اما گزینه اخری بعد از گذاشتن Cpu Multiplier روی 7 دیگه نیستش درست؟
خوب عالي دوست من خنك كننده خوبي دارين ولي به جاهاي حساس هم ميرسم...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوب دوست من حالا شروع كنين به بالا بردن fsb و تا فكر كنم 450 مشكلي نداشته باشيند بعد اگه
بالاتر از يك مقداري بالا نيومد خود سيستم چندبار خاموش و روشن كه بشه بر مي گرده به حالت
اول بعد دوباره براي ادامه كار به cpu ولتاژ بدهيد و اگر به فركانس 900 براي رم رسيدين ولتاژ رم را
روي 1.9 بگذاريد dram vcore و دباره ادامه بدهيد ببينم به كجا مي رسيد و اين كه در مقدر هاي بالاتر هم باييد به
پل شمالي مادربورد هم ولتاژ بدين كه ذكر مي كنم چه موقه..موفق باشين.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مرسي .خوب روزبه جان ببينم مشكلت كجاست. چون من هم با همين مادربورد به فركانس 3.6 رسيدم مقدار fsb چقدر روي 415 است..ولتاژ cpu رو روي 1.3 بزار بعد dram ferquency را هم روي ddr2-830 بزار يعني كمتريم مقداري كه داره اين گزينه, تغييرات ديگه چيزي احتياج نيست دست بزني در ضمن توي عكس كه پايين گذاشتم همون قسمت advance شما هم اين تغييرات رو انجام بدين چون تقريبا اين گزينه ها هم براي مادربورد شما يكي است. بعد اين كه عزيز دما در حالت idle , load چقدر شما هم يك تست orthos بزارين كولينگ هم دارين يا نه فن استوكه..
اقا ايمان fsb كه تا 418 هم جواب ميده يعني بالا مياد ولي از اون بيشتر مثلا بالاي 420 ديگه اوضاع خراب ميشه و بايد باتري مادربرد رو در بيارم ...
بعدشم من يادمه گفتيد intel speed step بايد غير فعال باشه ولي تو عكس enable هست ؟؟؟
دما هم روي idle در حالت اوركلاك بين 46 تا 50 هست و فن استوك دارم ...
حالا اين كارها رو ميكنم خبرشو ميدم ...
System in forum.sakhtafzar
H.Fisher (08-05-08)
کاربر شهرسختافزار
خوب , روی 445 با ولتاژ 1.36250 اینجوری که میبینید شد؟ این پیغام یعنی چی؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1:35
آخرین ویرایش توسط H.Fisher در تاریخ 08-05-08 انجام شده است
I M A N (08-05-08)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط H.Fisher برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوب دوست من ممنون از دوستاني كه به شما كمك كردند.
بله شما الان در فركانس 3115 هستيد خوب الان شما در fsb بالاتر مشكلي داريد بعد اين كه
شما تا الان ولتاژ 1.3 دايد خوب براي بالاتر رفتن اگه سيستم احتياج داشته باشه داده بشه
يك مقدار ولتاژ رو همين طور كه آقا مهدي گفتند روي
DRAM Voltage : 2.00V
VCORE Voltage : 1.375
بگذاريد و فركانس را بالاتر ببرين و تست را انجام دهيد و نتايج را بگذاريد اگه توي فركانس هاي بالاتر
سيستم با بردن ولتاژ بالا نيومد به پا شمالي هم ولتاژ بدهيد..
بله دوست عزيز من مقدار intel speed step را گفتم غير فعال كنين ولي خوب توي اينبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ROOZB3H برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مادربورد قابل مشاهده ولي توي مادربورد p5b اين مقدار خودش از اين گزينه حذف مي شه
تا اونجاي كه ياد مي آيد ولي اگر باز هم داخل مادربورد شما وجود داره disable كنين.
در مورد fsb هم ببينم دوست عزيز چقدر ولتاژ دادين و اين كه dram frecuency چقدره روي كمترين مقداره.
منتظر هستم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
H.Fisher (08-05-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks