با اینکه 2/1 بود ! با اینکه ولتاژ ها بالا بودن و ... ! بازم تا آوردم روی 2.7 هنگ کرد !
با اینکه 2/1 بود ! با اینکه ولتاژ ها بالا بودن و ... ! بازم تا آوردم روی 2.7 هنگ کرد !
كلوپ هواداران فايرفاكس ( تكنيك ها ، اخبار و ... )
مقايسه استاندارد بودن مرورگر ها
اگه زندگی بگذاره دوباره میخوام بیام فروم
ببین تنها سی پی یو ملاک اور نیست هم پاور هم مین و هم رم خیلی مهم هستند و با توجه با دمای بالای هوا ( فصل تابستان ) بهتره تا 2500 اور کنی و یه تست 32m بگیری اگه تونست تموم کنه کافی هستش .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Galaxy برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
M A H R A D (14-08-07), Shahryar (13-08-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks