آقا حسینی سلام
ترمال تک واقعا بدبختیه اگه این طور محدود باشه!
من یه کولر توی دار دنیا دمبالش می گردم اون هم پرومالتکبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید هستش.راستش به دلایل معنوی در خوار میانه که هیچT در خواور دور هم که پیدا کردیم باز به همین دلیل معنوی پست نمی کنند به خاورمیانهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Prolimatech
مثل این که جدیدا یه مدل دیگه هم بهش اضافه شده برا سوکت جدیدا اینتل(1156)
1- Megahalems
Mega Shadow2-
ولی آقا این کور کولری هستش که ترمالتک را در کیسه کوچیکه شلوار جینش قرار می ده خیلی هم خوشکل تر هستشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ما دوست می داریم.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این هم چنتا برسی از سایت های معروف بنچمارکینگ.
http://www.hardwarecanucks.com/forum...er-review.html
http://www.driverheaven.net/reviews....d=822&pageid=2
http://bjorn3d.com/read.php?cID=1614&pageID=7179
دوستان دیگه می تونید ری وی یو های بیشتری رو در این لینک دمبال کنید.
http://www.prolimatech.com/reviews.html
-----------------------------
ما که با v8 تونستیم دمای 5 درجه رو تجربه کنیم با ایر اگه این دستم برسه دما 0 درجه با ایر می زنم احتمالابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستی در مورد قیمت هم به گمان توی ebay ودل قدیمیش می ده 70 دلار که به گمانم نصف ترمالتک باشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در کل هر عشق اورکلاکی یه روزی ارزوی داشتنش رو داره اگه بتونید وارد کنید احتمال می دم به خودم که پیشنهاد دادم نرسه :دیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks